top of page

Careereye Community

Offentlig·18 medlemmar

Vilket förbrukningsmaterial passar bäst för textilvinyl och transferpress?

I mitt område har jag börjat titta närmare på vilket förbrukningsmaterial som passar bäst för textilvinyl och transferpressar eftersom jag nyligen köpte en skärplotter och funderar på att satsa på mer professionella resultat. Jag har testat några billigare vinylsorter men märkt att de inte håller lika bra efter tvätt och användning. Jag undrar om någon har erfarenhet av vilka material som fungerar bäst för både slät och flockad textilvinyl?

5 visningar
Maruvs Maruvs
Maruvs Maruvs
för 10 timmar sedan

Jag har nyligen kollat runt efter olika alternativ inom förbrukningsmaterial och fastnade särskilt för sortimentet på

Där finns ett brett utbud av textilvinyl i släta, flockade, reflekterande och olika effektutföranden, vilket gör det enkelt att hitta rätt material för olika projekt. Det är också viktigt att använda rätt appliceringstejp och lamineringstillbehör för bästa hållbarhet. Jag märkte själv stor skillnad när jag började använda kvalitetspapper för sublimering och specialanpassade bläck. De erbjuder även produkter för DTF- och DTG-printning, vilket gör sortimentet komplett för både nybörjare och erfarna användare.

Edited

©2023 by CareerEye

bottom of page